Telekonsultacje zapewniają Ci szybką pomoc lekarską i ciągłość leczenia. W niektórych przypadkach bezpośredni kontakt ze specjalistą jest jednak konieczny. Nie musisz już odkładać zalecanych badań diagnostycznych czy konsultacji lekarskich. Zadbaliśmy o to, aby można było bezpiecznie iść m.in. do ginekologa, zaszczepić dziecko czy wykonać badanie USG i RTG.
Dzień przed wizytą zadzwonimy do Ciebie, żeby przypomnieć Ci o wizycie i środkach bezpieczeństwa:
- wywiadzie medycznym przy wejściu do placówki,
- konieczności zakrywania nosa i ust w placówce (np. maseczką),
- poinformujemy Cię, którym wejściem należy wejść do placówki.
Przeczytaj, jakie środki bezpieczeństwa stosujemy w naszych placówkach
Bezpieczeństwo od wejścia
Aby zmniejszyć ryzyko zakażenia się koronawirusem, nasi pacjenci wchodzą do placówki pojedynczo i bez osób towarzyszących. Z jednym opiekunem mogą wejść tylko osoby starsze, niepełnosprawne oraz dzieci. Pacjentom zapewniamy płyn dezynfekcyjny oraz maseczki chirurgiczne jeśli nie posiadają własnych.
Z każdym pacjentem, który wchodzi do placówki przeprowadzamy wywiad medyczny:
- mierzymy temperaturę termometrem bezdotykowym,
- prosimy o wypełnienie ankiety, w której oceniamy ryzyko zarażenia COVID-19.
Naszym celem jest możliwie jak najszybsze wychwycenie osób z grup ryzyka zakażenia koronawirusem i przekierowanie ich na odpowiednią ścieżkę medyczną.
Dla pacjentów z podwyższoną temperaturą lub z objawami zakażenia dróg oddechowych zorganizujemy wizytę telemedyczną lub przyjmiemy ich w zupełnie innych godzinach.
Przygotowany personel medyczny
Wyposażyliśmy naszych pracowników we wszystkie niezbędne środki ochronne:
- pracownicy, którzy badają pacjentów przy wejściu do placówki, mają okulary ochronne, półmaski, fartuchy wodoodporne oraz rękawiczki jednorazowe,
- pielęgniarki i lekarze stosują maseczki chirurgiczne oraz rękawiczki jednorazowe. Personel, który leczy pacjentów z objawami zakażeń dróg oddechowych stosuje dodatkowe środki ostrożności, m.in. gogle, półmaski, czepki oraz fartuchy wodoodporne i kombinezony ochronne z kapturami.
Placówki przyjazne zdrowiu
Stale dezynfekujemy wszystkie powierzchnie dotykowe, tj. klamki, poręcze, włączniki i panele w windach.
Wprowadziliśmy też dodatkowe zabezpieczenia:
- otwierane bezdotykowo kosze,
- osłony przy każdym stanowisku rejestracji,
- bezpieczne odstępy miedzy krzesłami w poczekalni.
Aby zapewnić pełną ochronę naszym pacjentom, wprowadziliśmy także dłuższą przerwę między wizytami. Ten czas wykorzystujemy na dezynfekcję i wietrzenie gabinetu.
Umów się na wizytę
Jeśli jesteś Pacjentem PZU Zdrowie Multimed Oświęcim zadzwoń na infolinię 33 844 93 01, 33 844 93 02, 33 844 93 03, 533 993 866 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Umów się na wizytę przez aplikację mojePZU lub infolinię 801 405 905 lub 22 505 15 48 (opłata zgodna z taryfą operatora).